New Sad Urdu Poetry - Text Form




جانا ترے جانے کے بعد تاریک راتوں میں بہت رویا ہوں میں
دنیا کہ ہجوم میں تنہا اپنے وجودِ بیقراں کو سمویا ہوں میں

Jana Tere Jane Ke Baad Tareek Ratun Me Bahut Roya Hu Ma
Dunya ke Hajoom Me Tanha Apne Wajoode Beqrah Ko Smoya Hu Ma


لوگوں کو اپنی مصنوعی مسکراہٹ سے دھوکہ دے رہا ہوں میں
اپنے بستر کو خاموش آنسوں سے گیلا کر کے سویا ہوں میں

Logun Ko Apni Masuyi Muskarahat Se Dhoka De Rha Hu Ma
Apne Bistar Ko Hamosh Ansuyu Se Geela Kr Ke Soya Hu Ma

بےبسی اور تنہائی کی مثال ہوں گویا میں
تیری یاد کے ذرے ذرے میں خود کو پرویا ہوں میں

Be-Basi Aur Tanhai Ki Masaal Hu Goya Ma
Teri Yaad Ke Zarre Zarre Me Hud Ko Proya Hu Ma

تمہیں ذرا بھی احساس نہیں اور تم خوش ہو اپنی انا میں
دردِ جدائی کے باعث خود کو شاعری میں ڈبویا ہوں میں

Tumhe Zara Bi Ehsas Nhi Aur Tum Khush Ho Apni Ana Me
Dard-e-Judhai Ke Bays Hud Ko Shayari Me Dhoboya Hu Ma

جانا جب ہو جائے تمہیں ادراک اپنی غلطی کا تو آ جانا واپس
نجانے اُس وقت کیا ہوں گے حالات اسی سوچ میں کھویا ہوں میں

Jana Jab Ho Jaye Tumhe Adraak Apni Ghalti Ka To A Jana Wapis
Najane Us Waqt Kya Hu Ghe Halaat Usi Soch Me Khoya Hun Ma